Nu doar rezultatele definesc o afacere, ci și oamenii.

Credem în puterea unei culturi puternice, care are oamenii în centrul a tot ceea ce facem. Principiile noastre de îndrumare sunt simple și urmate de toți cei din afaceri. Ne mândrim cu un stil autentic prietenos și informal, unde toți sunt invitați.

O persoană FRONERI este unică. Acestea sunt „atotcuprinzătoare”, sunt motivați de sine, entuziaști și gândesc în afara cutiei. Ei sunt fericiți să își înfășoare mânecile și să se implice activ. Sunt responsabili pentru acțiunile lor și pentru rezolvarea problemelor - întotdeauna deschise, oneste și colaborative. Au o pasiune pentru excelență și atentie pentru detalii. Calitatea este extrem de importantă pentru noi. Au un spirit antreprenorial și o atitudine de „a face”. Credem cu tărie că o idee grozavă poate veni de oriunde în afaceri. Orice angajat FRONERI lucreaza pentru a creea înghețate de cea mai bună calitate, care să încânte consumatorii și să împingă limitele a ceea ce este posibil.

Scopul nostru

este să devenim cea mai bună companie de înghețată din lume pentru toți consumatorii, clienții și angajații.

Obiectivul nostru

este de a ne dezvolta afacerea prin branduri celebre și produselor "marca proprie" , aducând emoție consumatorilor și clienților noștri.

Pentru mai multe informații despre valorile noastre, consultați mai jos.

 

 

VALORILE NOASTRE

 

Orietați catre consummator

Pasionați pentru consumatori si clienți

Consumatorii si clienții nostril sunt inima afacerii noastre

  • Livrăm satisfacția consumatorilor și clienților printr-o apreciere completă a nevoilor acestora.
  • Luăm decizii cu găndul la mintea consumatorilor.
  • Le oferim consumatorilor cea mai bună experientă prin întreg portofoliul de produse.
 

Munca in echipă

Pasiune pentru oameni

Credem că putem oferi rezultate superioare doar cu oamenii potriviți care lucrează împreună.

  • Respectam si imbratisam diversitatea.
  • Ascultăm activ opinii diferite.
  • Promovăm spiritul de echipă și luăm decizii bazate pe ceea ce este mai bun pentru afacere.
 

Responsabilitate

Pasiune pentru antreprenoriat

Facem ceea ce spunem si ne asumăm responsabilitatea pentru acțiunile noastre

  • Ne asumăm angajamentele.
  • Abordăm problemele direct si deschis.
  • Folosim inițiativa și judecata pentru a lua decizii rapide care să adauge valoare.
 

Performanța

Pasiune pentru rezultate

Suntem pasionați de creșterea valorii în afacerea noastră.

  • Recunoastem performanța.
  • Ne provocăm reciproc pentru a oferi rezultate mai bune.
  • Nu complicam lucrurile.
 

Anteprenoriat

Pasiune pentru îmbunatațire

Gasim soluții pentru imbunatațirea afacerii si intotdeauna învațam din greșeli.

  • Ne provocăm constant.
  • Conducem si inspiram oamenii sa atingă excelența.
  • Tratam afacerea ca si cum este a noastră, concentrandu-ne pe ce este important.
 

Calitate

Pasiune pentru excelență

Ne straduim sa fim cei mai buni in tot ceea ce facem.

  • Adopdam aboradrea “bine din prima”.
  • Lupatam impotriva automultumirii peste tot.
  • Cautam constant perfecțiunea.

 

MILKA, OREO and TOBLERONE are trademarks of the Mondelez International Group, used under license

NIRVANA, ALOMA, BEST, TOPGUN, PIRULO, NESQUIK, JOE, KITKAT, NESTEA and MOVENPICK are trademarks of Société des Produits Nestlé S.A, Vevey, Switzerland, used under license